Ana Sayfa > Videolar > Haber > ufkad > Saddam'ın idamı 2

Saddam'ın idamı 2

ufkad
ufkad takipet tarafından
01 Oca 2007, Pzt 09:22 tarihinde eklendi.
70240 Kez izlendi
Kategori : Haber
Paylaşın
Açıklama :

Saddam Hüseyin'in cep telefonu ile çekilmiş idam görüntüleri Saddam's execution

Etiketler : saddam, hüseyin, hussein, hussain
Sitende Yayınla
Şikayet Et
Embed :
Yapılan Yorumlar
Yorum ve değerlendirme yapmak için giriş yapınız.   Facebook ile giriş yapmak için tıklayın
EmrahB | 7 yıl önce
Bunlar kıyametin küçük almetleridir baksanıza,Bir müslüman müslümanı öldürüyorsa o ki müslüman değildir..
buradakilere kizmak faydasiz... keske elimizden birsey gelsede kendisini gercekten musluman sanan su salak insanlara gercek muslumanligin adam idam etmekle olmayacagini gosterebilsek...
lemoli | 7 yıl önce
özegmisin nesin rengini belli ediyorsun bu ne de olsa bi insan dikkat etiyseniz kelime-i seadet getirmesine bille firsat vermediler asil ceheneme gidecek olanlar belli adam IRAK milliyetcisiydi ve ölümsüzlesti artik
selenga | 7 yıl önce
bence idam edilmesi çok acele oldu ama katil olmasıda ayrı bi mesele www.e-senpaylas.net.ms
selcuk | 7 yıl önce
tods musun nesin kardeşim madem kimsenin ölümüne karışmak istemiosun o süper dien arkadaşında başına böle bişi girsin diemezsin tmm mı herkes haddini bilsinde konuşsun
tods | 7 yıl önce
süper geberdi dien arkadasın öncelikle insanlığından şüphe duyduğumu belirtmek isterim sonrasında ise madem süper allah onada inş böyle bi ölüm nasip etsin demek düşüyor son olarakta sebeb ne olursa olsun kimse kimsenin canını almamalı saygılar
MirzE | 7 yıl önce
Yuh be size.. Süper geberdi de ne demek.. Vicdan yokmu sizde.. Benim değinmek istediğim nokta, Apo yu idam etmek istediğimizde bütün dünya karşımızda durmadı mı. İdamı kaldırın demedi mi. Bir gecede silmedik mi yasayı. Şimdi niye kimse ses çıkarmıyor? İnsan hakları diye bize baskı yapanlar nerde? Nerde insan hakları?
özge | 7 yıl önce
süper geberdi hee :) nese başımız saolsun zuhaha
nalannn | 7 yıl önce
inanamıyorum ya
azik | 7 yıl önce
video a bakamiyorum
Reklam
Benzer Videolar
Facebook'ta Takip Et